24 Mart 2010 Çarşamba

ÇEKİRDEK TEN YEŞİLE...

Elime gelen çekirdekleri viol ve torfla buluşturalı yaklaşık 10 gün oldu. 12 adedini ektim . Durumu sesiz sesiz izleyen eşimin gözündeki özenme ve ilgi ışıltısını görünce 5 adette çekirdek, viol verdim Oda bu serüvene benden ayrı ve İznikte başladı. Onun bende artısı bu konuda deneyimli bir baba ve ekebileceği bahçe... ektiğim 12 adetten 4 tanesinden ses soluk yokken geri kalan 8 tanesi ince bir boyun ve 2 şer ufak yaprak çıkardı, ilk gördüğümde heycandan ne yapacağımı şaşırdım. Viollerin üstünü örtüğüm şeffaf kabı kaldırdım. 1 günün sonunda yaptığım bu hareket- ben işteyken onları spreyliyecek biri olmadığından - boyunlarının bükülmesine neden oldu. O yüzden bende aralarına yükseltici ki evde sabah sabah acak uzun 2 mum koyarak yeni korunaklarını strechfilm le yaptım. Dün gece evde değildim bakalım bu akşam ne halde?... bundan sonraki aşamalar çok zor gibi okurken ama yardımlarınızla üstesinden geleceğime eminim...akşama aşamalarımı bloka koyacağım umarım sizinde bakmak için zamanınız olur...
teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder